Nye ensartede navneskilte på dørtelefoner og postkasser er med til at give husets gæster et bedre indtryk af ejendommen og dermed også af de mennesker, der bor her.

Som bekendt er førstehåndsindtrykket vigtigt – og det gælder ikke kun, når man møder nye mennesker. Første gang man ankommer til en ny bygning, danner man sig også lynhurtigt et indtryk af, om der er tale om et hyggeligt og rart sted at være eller ej.

Vores dørtelefoner har kendt bedre dage, men de virker, og det er dyrt at få dem repareret og endnu mere bekosteligt at skifte dem ud. I stedet er de blevet renset for diverse taperester og udstyret med ensartede navneskilte, så gæster ikke længere mødes med et rod af forskellige skilte. Samtidig har postkasserne i opgangene fået nye navneskilte.

Vi vil gerne bevare det rolige førstehåndsindtryk. Det betyder, at hvis I på et tidspunkt vil have skiftet navneskilt, skal I kontakte Christine i B eller Dorte i A. Så sørger vi for, at det bliver gjort.